Royaldigital – Online marketing bureau – Grafisk webbureau

Account manager

Du har ansvaret for at opbygge og vedligeholde relationerne til hver enkelt af dine kunder. Dette indebærer ofte langvarige samarbejdsforhold, hvor du kan bidrage til kundens forretning på lang sigt. Som Account Manager udvikler du gradvist din rolle til at blive mere strategisk, idet du styrker forbindelsen til kunden.
Dine arbejdsopgaver indebærer at:
  • Søge efter nye kunder.
  • Rådgive, vejlede og informere kunderne om produkterne.
  • Følge op på salget.
  • Analysere kampagneresultater.
  • Præsentere løbende rapportering til at optimere kundens resultater.
  • Opbygge og opretholde langsigtede relationer med kunder.
Vi tilbyder:
  • Grundig træning på tværs af alle salgsfunktioner i teamet, så du er fuldt rustet til at tackle opgaven på den mest effektive måde, når du går i gang.
  • Muligheden for at blive en del af en virksomhed, der dedikerer sig til at støtte små og mellemstore virksomheder ved at tilbyde marketingtjenester, der fremmer stærke kunderelationer og forbedrer deres forretning.
  • Et arbejdsmiljø med ambitiøse mål, hvor der ud over en professionel atmosfære også er plads til at have det sjovt sammen.
  • Mulighed for karrierestigning med klare udviklingsveje og muligheder for avancement baseret på dine præstationer og engagement.
Vi søger en kandidat, der kan starte så snart som muligt. Vi vil løbende indkalde til samtaler, så søg allerede i dag for at få muligheden for at blive betragtet.

Ansøgning

Ansøgningsfrist: 17. maj 2024

Kontaktperson:
Mina på job@royaldigital.dk

Arbejdssted:
Høje Taastrup Boulevard 53
2630 Taastrup

Stilling: Fuldtid